Lukket Se åbningstider her

Brdr. Iversen bliver til BRIMAS A/S

30/6 - 2008

Efter 10 spændende år som Brdr. Iversen ApS har vi valgt at omlægge virksomheden til et aktieselskab. I den forbindelse skifter vi navn og grafisk identitet. Virksomheden har udviklet sig meget positivt og producerer i dag langt mere end det, vores navn fortæller. Hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen er vi registreret som Brdr. Iversen Rustfri Stålteknik ApS, hvilket kun beskriver en del af vores arbejdsområde.
Vi leverer og forarbejder alt fra sort stål, herunder trapper og altaner, til special- og standardopgaver i rustfri stål samt aluminium. Vi er underleverandør til en lang række brancher som f.eks.

• Miljøbranchen
  • Fødevareindustrien
  • Emballagebranchen
  • Bygge- og entreprenørbranchen
  • Bådbranchen

Ejerforholdet og den interne struktur er uændret. Virksomheden ejes fortsat 100% af Peter og Thomas Iversen, og vore kunder og samarbejdspartnere vil stadig have den samme kontakt til huset. Vi beholder samtidig vores CVR-nummer og vil fortsat levere kvalitetsløsninger til tiden. Vores nye logo vil være grundliggende for det materiale, vi sender ud af huset. Vi vil skabe et ensartet udtryk, således at omverdenen vil opleve BRIMAS A/S som en stærk partner. Vi skifter udtrykket gennem hele organisationen, og det nye navn “BRIMAS” vil fremgå på bl.a.

• Brevpapir
  • Fakturaer
  • Visitkort
  • Konvolutter
  • Firmabiler
  • Internet

Vi håber, at alle vore kunder og samarbejdspartnere vil tage godt imod BRIMAS A/S, og at vi fremover kan fastholde og udbygge vores positive samarbejde.

Sidste nyt!

Som noget nyt har BRIMAS købt en laserskærer, således at vi får styrket vores leveringstid og leveringssikkerhed endnu mere. I samme forbindelse har vi ansat Jakob Hansen, der kommer fra en stilling som laserprogrammør. Jakob er i lighed med resten af teamet på kontoret uddannet rustfast klejnsmed og vil udover laserskæring hjælpe med den daglige produktionsplanlægning.

Kilde: Metal Supply